Alegeți categoria

RECLAMAȚIE

Ce trebuie să faceți dacă doriți să reclamați produsele:

Produsele cumpărate prin intermediul magazinului nostru online au perioada de garanție de 2 ani, daca natura lor le permite.

Garanția nu acoperă următoarele cazuri:

  • mărfurile au fost deteriorate prin manipularea necorespunzătoare sau neprofesionistă,
  • bunurile au fost deteriorate de elemente,
  • mărfurile au fost deteriorate de uzură obișnuită.

Reclamație legitimă și recunoașterea unui defect al mărfurilor:

Dacă reclamația clientului este recunoscută ca fiind justificată, acesta are dreptul de a schimba bunurile sau de a elimina defectul și restituirea banior pentru tansport( către noi)

  • Pentru rezolvarea mai rapidă a reclamațiilor vă rugam să ne contactați pe adresa de e-mail la info@ariashop.cz
  • Trimiteți orice documentație foto a defectului la info@ariashop.cz și indicați numărul comenzii dvs. în câmpul subiect.
  • Descărcați, completați și trimiteți formularul de reclamațieDacă nu aveți posibilitatea de a tipări, completați și trimiteți pe adresa de email.
  • Vă rugăm să nu trimiteți RAMBURS!
  • Este recomandabil să trimiteți mărfurile în ambalajul original sau ambalajul de transport adecvat
  • În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea taxei poștale în cea mai mică sumă afișată pe situl nostru pentru livrarea în condiții de siguranță (este necesar să furnizați dovada acestui transport).
  • Termenul limită pentru soluționarea unei reclamații este conform Legii nr. 89/2012 MO. Treizeci de zile.( 30 de zile)
  • În cazul în care bunurile livrate au defect (e), clientul are dreptul să ăi fie înlocuite bunurile defecte sau eliminat defectul sau la o reducere rezonabilă a prețului de achiziție.
  • Cumpărătorul va fi informat cu privire la următorii pași în reclamație în termen de cel mult 3 zile lucrătoare

Trimiteți mărfurile la punctul de pick-up Coletăria, ID-ul nostru 93941579. Punctul pick-up ne va trimite mărfurile la adresa noastră de returnare din Cehia. Puteți trimite cu oricare serviciu de transport și livrare.

Adresa care trebuie să fie menționată pe eticheta de expediere: 

  • Packeta Romania s.r.l.
  • ID: 93941579
  • Strada Virginia Nr. 4
  • 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

Coletul îl puteti expedia prin orice firmă de curierat, doar în cazul poștei să fie cu serviciul Prioripost, care livreaza coletul la adresă.