TOTUL ÎN STOC.  30 DE ZILE PENTRU RETURNARE.    TRANSPORT GRATUIT DE LA 300 RON

Ce se întâmplă dacă nu ridicați / refuzați marfa la livrare?

Din pacate, se întâmplă ca clienții să comande produse și apoi sa nu ridice/ să refuze coletul. Nu dorim să mergem pe calea anulării rambursului și să trimite colete doar după plata în avans. Ar fi necinstit față de clienții noștri onești.

S-ar putea să credeți că sunt doar câțiva lei pentru livare, dar nu este. Mărfurile refuzate/nepreluate ne provoacă costuri considerabile, legate de livrare, ambalare, material, muncă și blocarea produselor.

  • In cazul neacceptarii expedierii, cumparatorul va fi taxat pentru transportul de retur către expeditor. Se va percepe 25 RON, inclusiv TVA, pentru fiecare pachet ramburs la livrare. În cazul în care expedierea a fost trimisă cu ramburs, se va adăuga o suprataxă ramburs de 5 RON inclusiv TVA. Pentru aceste costuri, vânzătorul va emite o factură către cumpărător cu o scadență de 5 zile, care va fi trimisă la adresa de e-mail specificată de cumpărător în comandă.
  •  In cazul nerespectarii termenului de scadenta mentionat pe aceasta factura, cumparatorului i se va percepe de catre vanzator o penalitate contractuala de 0,5% pentru fiecare zi de intarziere. Se vor percepe 100 RON inclusiv TVA pentru fiecare averizare în scris care va fi livrat cumpărătorului prin poștă.
  • În caz de neplată a facturii, vânzătorul transmite ,,datoria,, către o agenție de colectare pentru încasare. Valoarea creanței este apoi majorată cu costurile asociate cu colectarea creanței.

Cităm legea:  § 2118 din Legea nr. 89/2012 cod civil Cehia:

Obligațiile cumpărătorului

Secțiunea 2118 „Cumpărătorul este obligat să plătească prețul de cumpărare, după care intră în posesia produsului”.

Termenii și condiții:

4.2. Împreună cu prețul de achiziție, cumpărătorul este obligat să achite costurile legate de ambalarea și livrarea produselor în cuantumul cuvenit.

Orice comandă poate fi anulată, doar până la expediere.

Din moment ce comanda a fost expediată/predată transportatorului, nu mai puteți anula comanda și sunteți obligați să preluați coletul.

Nepreluarea coletului nu înseamnă renunțarea la contractul de vânzare-cumpărare.

Dreptul de renunțare înseamnă să preluați coletul, și apoi să returnați produsele care nu vi se potrivesc.

Vă informăm întotdeauna că am trimis coletul și vă vom atașa un număr de urmărire pentru coletul.

Faptul ca nu acceptati coletul nu inseamna ca ați anulat sau ca v-ați retras din contractul de cumparare. Înseamnă doar că ați încălcat grav contractul de cumpărare, conform § 2118 alin. 1 din Legea nr. 89/2012 Cod Civil.

Prin trimiterea comenzii, acceptarea și confirmarea ulterioară a acesteia de către magazinul nostru electronic, a fost creat un contract de cumpărare valabil în plin efect conform termenilor și condițiilor noastre, cu care ați fost de acord în ultimul pas înainte de trimiterea comenzii și conform valabilității în prezent a legilor Republicii Cehe.

Din partea dvs., magazinul nostru electronic nu a înregistrat nicio solicitare de modificare sau anulare a comenzii - nici măcar până la momentul expedierii și nici după expediere.

Conform legii, magazinul nostru are dreptul la despăgubiri pentru muncă, livrare și ambalajul de la cumpărător, adică de la dumneavoastră. Această compensație este executorie din punct de vedere legal, deoarece ați încălcat contractul de cumpărare prin necolectarea bunurilor.

Ca și informație:

Rețineți, prin neridicarea/refuzarea coletului ne-ați creat costuri suplimentare, deoarece trebuie să despachetăm coletul, să verificăm, să aruncăm materialele de ambalare nereutilizabile și multe alte lucrări.

Astfel de costuri suplimentare, aduc marelor magazine online din Cehia cheltuieli de milioane de coroane cehești pe lună - și deseori distrug micile magazine online (sau magazinele start-up).

Nu știați asta? Majoritatea oamenilor nu știu asta. Dar vă rușăm să vă gândiți la consecințele acțiunilor.

Prin urmare, vă cerem să vă îndepliniți obligațiile în mod responsabil și să ridicați coletul - sau dacă nu, să efectuați o plată pentru a compensa taxele poștale.

  • Magazinul nostru a respectat partea sa din contractul de cumpărare - dvs ați încălcat-o prin neridicarea/refuzarea mărfurile.
  • Prin urmare, nu vedem corect motivul de-a suporta chletuielile dvs.
  • Credem că v-am explicat suficient problema.
  • Dacă tot nu înțelegeți ceva sau aveți nevoie de sfaturi sau ajutor pentru efectuarea unei plăți, nu ezitați să ne contactați.

Vă mulțumesc anticipat pentru corectitudine.